Monday, August 11, 2008

Vakantie





Vanuit Lourmarin in de Provence laat ik jullie vast enkele van mijn creaties zien. Er zijn steeds problemen met internet, maar ik hoop dat het nu gaat lukken. Afgelopen twee weken waren heel warm. We hebben veel moois gezien en vastgelegd. De kinderen zijn al weer veilig thuis en aan het werk. Vandaag kwam er opeens een hevige hoosbui met vreselijk onweer. De hele voortent stroomde in notime vol. Het leek net een rivier van allemaal modder. We moesten alles ontruimen en schoonspoelen. Gelukkig is het nu droog en hopelijk blijft dit. We hebben tenslotte nog een kleine week te gaan.

3 comments:

saffiertje said...

Hoi mama,

Wat een pech met dat noodweer, wij zijn dus optijd thuis;-)
Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt. Ik zal de komende dagen ook weer wat van mijn creaties op mijn blog zetten!
Lizzy heeft ook weer prachtige papieren op haar blog staan. Ik heb in navolging van je prachtige koppie ook een andere prachtige van fien gemaakt.

Emma is vandaag voor het eerst naar school geweest en heeft gnoten. Ze was alleen dood op vanmiddag!

Geniet nog maar even van jullie weekje...
dikke kus van ons allemaal!

Je@net said...

Wat een prachtig werk staat er weer op je blog Marja!!
Hoop dat het weer bij jullie nog wat opklaart en geniet van je laatste dagen!!

Essie said...

vervelend van het noodweer.

De LO's zijn wederom geweldig. Om door een ringetje te halen. Mooi gemaakt.

Liefs, es