Monday, August 25, 2008

Vertrouwen


Afgelopen week was een nare week. Dinsdag werd mijn man onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk van 200/145 en een hartslag van 136.
We mochten van de huisarts niet eens met eigen vervoer, maar moesten per ambulance naar het ziekenhuis. Alle ellende van elf jaar geleden ( toen mijn man een grote hartoperatie heeft ondergaan na 14 jaar tobben met hartritmestoornissen)kwam weer boven. Het vreemde was dat hij er zelf helemaal geen last van had en zich goed voelde.
Hij werd op de hartbewaking gelegd en volgepompt met medicijnen.

Wat ben je dan weer klein en afhankelijk van je Schepper. Ik werd bepaald bij onze trouwtekst en bedacht mij dat ik in de vakantie een mooi moment had vastgelegd van een kruis zo hoog boven een wijds landschap in Bonnieux.

Vrijdag mocht hij naar huis.De bloeddruk is redelijk onder controle, maar het hartritme blijft hoog. Eind september willen de artsen proberen met een cardioversie het hart weer in een normaal ritme te krijgen. Daarvoor moet nu eerst zijn bloed goed ontstollen.

5 comments:

Essie said...

O wat vervelend om dit bericht te lezen. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je man en dat je veel steun ontvangt van je naasten. Heel veel sterkte.

Liefs, essie

o ja, ik heb besloten blogger-land toch niet te verlaten. Alleen mijn past, blognaam aangepast. Evenals de layout, looks, enz.

Knutselfreak said...

Was natuurlijk al op de hoogte via mijn moeder, maar wil jullie toch veel sterkte en kracht toewensen.
Heel veel liefs, Selma

saffiertje said...

Mam je hebt er weer een prachtig werk van gemaakt! Zou zo een kaart kunnen zijn voor de boekwinkel!!!

Mooi dat de trouwtekst dn in dergelijke momenten jesteun en troost bied! Die is ook niet voor niets meegegeven tocH?

x van mij

Je@net said...

Jeetje, wat zal dat schrikken geweest zijn!
Heel veel sterkte hoor en ik hoop dat je man gauw weer wat opknapt!!

M@risk@ said...

Hopelijk gaat alles nu weer goed met je man. Dat zal zeker schrikken zijn geweest. Sterkte.